Monday, November 5, 2007

SnB-dag

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar de Stitch 'n Bitch dag geweest in Rotterdam. Het was echt zo leuk om daar rond te lopen met honderden 'brei-zusters' (en enkele broeders). Er waren verschillende workshops (waar ik me helaas niet meer voor kon inschrijven) en er waren vele kraampjes met allerhande brei spullen. Ik heb een paar mooie koopjes op de kop weten te tikken. En heb meegelopen met de modeshow. Ik showde een sjaal van iemand die zelf liever niet liep. Volgende keer wil ik toch wel een eigen werkstuk meenemen. Ik denk dat ik een redelijke kans maak. Ik durfde dit keer niet, omdat ik mezelf onderschatte ten opzichte van de anderen. Nu heb ik gezien dat dat niet nodig is. Iedereen heeft haar eigen stijl van breien en verschil mag er dus wezen. Ik heb voldoende zelfvertrouwen (en breivertrouwen) om volgend jaar ook aan de modeshow/wedstrijd mee te doen.
Ik kijk al weer uit naar volgend jaar. Dit keer ga ik me op tijd ischrijven voor de workshops!

2 comments:

Saskia said...

Hey Jook,

Misschien is het een leuk idee om mode foto's te maken van je wol uitspattingen. En dan natuurlijk niet van die clichebeelden, maar iets wat jij leuk vindt(biologisch)?
Misschien iets voor februari? Wellicht kan je wel je eigen praktijkje beginnen???
Brei ze nog verder.

X Sas

Anonymous said...

oooh, jij was het die met mijn Mermaidvest poseerde voor de foto! nogmaals mijn dank. ik ben erg trots op mijn werk, maar niet dol op catwalks en fotoshoots :)