Tuesday, December 4, 2007

kimono klaar

Zo, ik heb eindelijk iets afgemaakt. Ik heb een kimono gebreid volgens een patroon van Phildar. Ik heb hem iets aangepast en heb een groot deel (tricotsteek) op de breimachine gedaan. Daarna de boorden en ceintuur met de hand. Binnenkort zet ik even een foto op deze site en op Ravelry. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Hij is hip en lekker warm.
De projecten waar ik nu voornamelijk mee bezig ben zijn een bolero met vlechtpatroon en een paar pantoffels voor mijn vriend. Alle andere projecten waar ik deels mee bezig ben, liggen even op de stapel. Eerst maar wat dingetjes afmaken, voor ik verder ga aan iets anders... keuzes, keuzes, keuzes...

2 comments:

tunderpiet said...

we wachten met spanning op de foto, dan zien we gelijk de kleur.
doe je alleen de kimono, of trek je hem aan. zien gelijk jou

Saskia said...

Heeeeeeeeeeeyyy Jook,

Wat goed van je! Fijn om iets af te ronden, toch? Ben benieuwd, maar jou kennende is het vast heel mooi geworden.
Liefs,