Thursday, February 14, 2008

I'm wearing my own socks now

My first pair of socks finished yesterday. The second brother took quite some time more, because I couldn't wait with my new pair, and threw my first pair aside...
After a period of hibernating, I picked him up again and knitted all the way from his cuff to his toe in no-time. I'm wearing them right now!! I'm so proud of myself!! ;-))
Pictures of my sock-wearing feet will follow.

Mijn eerste paar sokken is gisteren afgekomen. De tweede heeft wat langer geduurd, omdat ik niet kon wachten met een nieuw paar en het eerste paar daarom even aan de kant had gegooid...
Na een periode van winterslaap heb ik hem weer opgepakt en heb ik hem in korte tijd helemaal van de boord tot de teen gebreid. Ik heb ze nu aan!! Ik ben echt trots op mezelf!! ;-))
Foto's van mijn sokken-dragende voeten volgen.


No comments: